HTML

Kerékpárral csak tíz perc

A kerékpár a városok ideális közlekedési eszköze. 10 perc biciklizéssel 20 négyzetkilométernyi területet nyílik meg előttünk. A blog arra szeretne példákat mutatni, hogy mit intézhetünk el 10 (néha egy kicsit több) perc kerékpározással Budapesten és vidéken.

Számláló számok

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Friss topikok

Linkblog

Fedezd fel a különbséget!

2010.08.18. 18:34 tízpercbringa

Ezek azok az apróságok, amelyek szinte semmibe sem kerülnek, mégis jelentősen növelik a kerékpáros komfortérzetét, biztonságát. Felül a magyar, alul a külföldi, jelen esetben, német példa.

 

Forgalmas út

 

 

Villamossín

 

 

Egyirányú utca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Sétálóutca

3 komment

Címkék: városi közlekedés szemléletformálás

A bejegyzés trackback címe:

https://tizpercbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr602231135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.11.17. 00:58:28

Villamossínes megoldás van pl. Brno egyik főterénél. A villamos konkrétan keresztülrongyol a térkővel kirakott kerós-gyalogos övezeten ott is. Sőt, még van emelkedő is...

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2010.11.20. 21:10:41

A magyar villamossínes képpel mi a baj? Szintben megy a járda, gyalog-kerékpárút is van rajta, autós elsőbbséget ad. Akkor? A lámpát hiányoljátok? Nem értem.

tízpercbringa · http://tizpercbringa.blog.hu/ 2010.11.20. 22:28:58

@Popeye76:

A magyar képen a járda egy nemzetközi kerékpárút része,ami a kétirányú kerékpárforgalomra is kevés,miközben tele van a Duna látványában gyönyörködő turistákkal/gyalogosokkal. A villamossínre kiv. villamos táblát helyeztek. Ott a bringás nem közlekedhet, és a hazai szakértők a veszélyekre hivatkozva meg sem vizsgálják a használat lehetőségét.
A német képen lévő gyalogos-kerékpáros zónának jóval nagyobb az összfelülete, de a legjobban az mutatja az eltérő gondolkodást,hogy a villamosnak engedik meg a behajtást a zónába.