HTML

Kerékpárral csak tíz perc

A kerékpár a városok ideális közlekedési eszköze. 10 perc biciklizéssel 20 négyzetkilométernyi területet nyílik meg előttünk. A blog arra szeretne példákat mutatni, hogy mit intézhetünk el 10 (néha egy kicsit több) perc kerékpározással Budapesten és vidéken.

Számláló számok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Nem kaptam emléklapot,de áttekertem az újranyitott Margit hídon

2010.11.15. 23:31 tízpercbringa

Nem számítottam arra, hogy három hónap csúszás után pontosan nyitják meg a Margit hidat a (gép)járművek előtt, így lecsúsztam a híd lábánál tömött sorokban álló autósok látványáról. Valószínűleg a dugóban állóknak osztott emléklap egyébként is annak örömére készült,hogy holnaptól ismét lehet dugóban állni a Margit hídon is,így kerékpárosként úgysem kaphattam volna ilyet.

Fél órával később már a viszonylag gyér forgalommal találkoztam. Pedig a világítás mellett még a sárga mellényemet is felhúztam, nehogy ne vegyen észre egy örömittasan áthajtó gépjármű. Egyetlen érdekes momentumot csak egy fehér Porsche nyújtotta, amely eléggé 50+ tempóban hagyott le, hogy kicsit tovább állhasson nálam a hídra felengedő lámpánál a budai oldalon.

A kerékpárút/utak leginkább egy régészeti ásatásra hasonlítottak, így a sötétségre való tekintettel nem kezdetem bele egy Indiana Jones küldetésbe, hogy megállapítsam a múlt emlékeiből a jövőt.

Az aszfalt remek. Sima, ahogy egy új aszfaltnak illik lenni. Jó volt rajta kerékpárral közlekedni. Felejtsük el a tolást és a tekerést a járdán! Használjuk az úttestet, amíg lehet.

6 komment

Címkék: margit híd

A bejegyzés trackback címe:

https://tizpercbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr202451431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prof_bp 2010.11.16. 17:31:33

Szerencsére az autóforgalomban már nem ugrálnak az ember elé túlbuzgó biztonsági őrök, úgyhogy az úttesten lehet majd bringázni mostantól, még ha majd nem is lesz feltétlenül szabad...

tízpercbringa · http://tizpercbringa.blog.hu/ 2010.11.16. 18:20:44

@atomboy:
Jó lett. Én kb. fél órával később jártam arra.

atomboy · http://szegedbicaj.blog.hu 2010.11.18. 12:35:22

@tízpercbringa: A nyersanyagban biztos rajta vagy. Fel 9tol 11ig vettem fel. :)

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.11.18. 23:11:52

Nyami :) Mönni kéne Pilisbe. Ahhoz meg kell a Margit-híd. Persze a Pilis hóban szép, arra meg várni kell, de legalább híd az van. Használjátok egészséggel :)
süti beállítások módosítása