Útvonal:
Déli - Keleti: 5km 15-20 perc
Keleti - Nyugati: 3,5km 10-15 perc
Nyugati - Déli:
Életveszélyes kerékpáros átvezetések a Krisztina körúton
Az Erzsébet hídtól a külső sáv buszsáv. A jelzések hiányában sajnos kerékpárral szabályosan nem használható, azonban aki hozzászokott a forgalomban tekeréshez itt is biztonságosan tud haladni. Ha lehetőségünk van, a kereszteződésekben illik elengedni a mögöttünk jövő autóbuszt, illetve ne előzzük meg a megállóból induló buszokat.
Alternatívaként szóba jöhet a Lánchíd-Károly körút-Dohány utca útvonal is. Itt két nehézség adódik. Egyrészt az Alagútban tilos kerékpározni, másrészt a körútról nehéz besorolni a Dohány utcába. Ezeken a helyeken, szintén nem szabályos, de biztonságos megoldás: az Alagút járdájának használata, valamint érdemes a Deák téren behúzódni a villamossín mellett futó buszsávba.
A Keleti és Nyugati között kedvünkre válogathatunk a kisebb-nagyobb forgalmú utcák közül. Akár a 73-as troli nyomvonalát is követhetjük. A troli menetideje ezen a távon 9 perc, tehát még kényelmes tekerés mellett is szinte azonos idő alatt érhetünk át az egyik pályaudvarról a másikra.
A Nyugati-Déli szakaszon egyértelműen a Nagykörút lenne a legjobb választás. Jelenleg ezt a Margit híd felújítása ezt kicsit gátolja. A pesti oldalon nyugisabban lehet tekerni a Szent István körúton, a hídon viszont tolni kényszerülünk a kerékpárt. Problémás még a Margit körút-Török utca kereszteződése is. A Margit körúton a Mechwart liget előtt kell még jobban figyelni. A felfestés megkopott, viszont a külső sáv a Bimbó utcára kanyarodik. Az egyenesen menő kerékpáros ezért látszólag az út közepén megy. Bár teljesen szabályosan halad itt, mégis gyakorta ragadtatják magukat dudálásra a gépjárművezetők.
Széles kerékpársáv a Margit körúton CsImi párhuzamos univerzumában
A Kacsa utca-Varsányi Irén utca bringagyalogútja kicsit meredekebb és nem biztos, hogy konfliktusmentesebb közlekedést tesz lehetővé. Szóba jöhetne itt is egy Lánchidas útvonal, azonban a Bajcsy bringaútja, valamint az Alagút bringatilosa sem kedvez a közlekedési célú kerékpározásnak.