Hosszú idő után új burkolatot kapott a Budai felső rakpart járdája és a rajta kijelölt Eurovelo 6 útvonal.
A pozitívum, hogy Budapest egyik legszebb része végre nem úgy néz ki, mint egy lepukkant építési terület, valamint a kerékpárosoknak is kedvező, hogy a viacoloros rémálom helyett, sikerült egy viszonylag normális aszfaltot kialakítani.
Az új festés is újrafestve, a fatükör módosítva
A felújítás azonban nem megújítás. Csak a korábbi állapot betonozódott be, miközben rakpart továbbra sem alkalmas kerékpáros közlekedésre.
Beforrtak a hézagok
Remek sétatér, kiváló helyszín a turistafotók készítésére, de alkalmatlan nemzetközi kerékpárútnak vagy a munkába tekeréshez.
A táblázás továbbra is hiányos és betarthatatlan. A legveszélyesebb szakaszon egyszerűen megszűnik a bringaút, áthárítva a felelősséget a nyeregben haladó bringásra. A villamospályához nem kerültek kivéve BKV táblák.
Csökkenő felület,balra kivéve villamos
De lehet pályázni kellene vele a Guinness rekordok könyvébe,mint a legtöbb funkciót betöltő kerékpárút. Hiszen a gyalogosok és kerékpárosok mellett van itt hirdetőoszlop, buszmegálló, villamosmegálló, vízrajzi mérőállomás, emlékoszlop, kiülős büfé, a természet kedvelői pedig az útszéli bozótossal is kapcsolatba kerülhetnek.
Ez itt járda, ahol max. 10 km/h-val lehet futni. A gyalogosok mellett hordó és mérőállomás színesíti a képet.
Reméljük egyszer majd a gondolkodás is megújul, és akkor esetleg az alsó rakpart sem lesz tiltott övezet kerékpározásra. Addig marad a Fő utca - Lánchíd utca illetve a Lánchíd utca – Bem rakpart (úttest) útvonal.
(A képek ma délután, hűvös, borongós időben készültek. A gyalogos és kerékpáros forgalom az átlagosnál kisebb.)